Broker nedodržel nastavený stop loss

Dobrý den, moje otázka se týka řádně zadaného SL (stop loss). Obchodní příkaz s řádně zadaným SL měl při plnění u daného brokera tzv skluz 28 pips od zadané hodnoty. Považujete tohle za běžnou a možnou praxi, nebo se jedná o nekompetentnost daného poskytovatele služby? (broker) Děkuji.
Ludvík Turek Odpověděl:Ludvík Turek

Dobrý den,

je potřeba si uvědomit, jak SL (stop loss) funguje. Je to Market objednávka, která je pozastavená u brokera do doby, kdy vámi zadaná cena se rovná poslední realizované na trhu nebo BID/ASK. Při vyhlášení se pak může stát, že než si SW „ uvědomí“ a broker najde protistranu k plnění, tak může být takový skluz.

Jednotlivý brokeři se pak už liší podle toho, jak rychlí jsou a jak kvalitní mají reakční schopnost, podle toho se pak liší daný skluz. (jeden ho bude mít např. 10, druhý 20 a třetí 28…) Při vyhlášení a razantním pohybu však budete mít horší plnění vždy.

Štítky:broker
Abyste mohli položit dotaz, je třeba se přihlásit nebo zaregistrovat.
Nejnovější dotazy
  • „Dobrý den, je pro některý ze seminářů, případně challange nůtný účet u Brokera? Pokud ano u koho a nebo jakého…“
  • „Dobry den, akym smerom by sa mal uberat zacinajuci trader po absolvovani RESTART kurzu, je pre tento level vhodne…“
  • „Dobrý deň, prosím Vás o info, koľko Mb by mal mať internet, aby zobrazenie väčšiny indikátorov, ktoré sú v rámci LTA…“
Nejoblíbenější dotazy
  • „Zdravím vás, měl bych dotaz k možnosti získat fundovaný účet. Na titulní straně vašeho webu je tato nabídka , ale není…“
  • „Dobrý večer, som úplný začiatočník, nemám za sebou zatiaľ žiadne obchody, len trochu teórie. Mohli by ste mi prosím…“
  • „Zdravím, snažím se nějak uchopit metodu 2 z daily, ale nějak nevím jak na to potom z h1 nebo z 30min. Jestli třeba…“
Menu Zavřít